Ohş Dost Bunlar :

Salı, Temmuz 13

Atlasla Dipsiz Sohbet




Evet kenksler gecenin 3'ünde başlanan bir sohbet bu saatte biter...

Sohbet yaparken şizofrenik takılmadım en azından...Karşımda AtlasKendisi atlaskaraliyor.blogspot.com'un yazarıdır ve gerçekten düzeyli ve keyifli sohbeti olan yakınlarımdan biridir var.
Konuya "Naber" kelimesi ile gayet sakin girdim ama sonucu çok güzel bir deneyim oldu biraz da vahşi sanırım.Ama büyük keyif aldım.Argolar Atlas'ın abisi olan Okyanusun hoşuna gitmemiş düzenliyorum.Seni seviyoruz Okyanuz.Sansürcü zihniyet.(Okyanuz bir hayal ürünüdür ve heryerde kullanılamaz.Sadece ben kullanırım.Rica edicem dövme beni Okyanus.



Ben:
Müzik dinliyorum ve düşünüyorum bunu yazanlar nasıl bi ruh halindeydiler ve gerçekten yarın ölürsem?
Atlas:
*Yok ya.
*Kötüye bir şey olmaz.
Ben:
*sağol mu diyim ne diyim bilemedim
Atlas:
*Yok ya.
*Bana göre insanların çoğu kötü. Ama kötü derken "gerçekten kötü" insanları kastetmiyorum.
*Şöyle,
*herkes kötü bence.
*Egomuzla hareket ediyoruz,
*ediyoruz eyvallah.
*Her zaman arzular olacak,
*her zaman maddi istekler olacak evet de.
*Egomuzun kontrolünü elde edemiyoruz. "Şu an bunu istiyorum" diyemiyoruz,
Ben:
*Hocam ama eğer herkes egosuyla hareket ediyorsa iyi kavramı yok insanlar için.
Atlas:
*ve diyemediğimiz için de niyetimize göre hareket ederken o istek ve arzu içinde olmayan insanları görmezden gelip, algımızdan atıyoruz.
*Sonuçta da kalp kırıklıkları, üzüntüler, kötülükler geliyor.
*İnsanlar için iyi kavramı elbet var. İyi iyidir onlar için. Benim içinde iyi kavramı var.
Benim iyi kavramım,
*niyetinin, arzusunun farkında olan insan.
*Egosunun neye çalıştığını bilen insan.
Ben:
*O zaman şumudur olay.An içinde ne istediğini saf olarak en yalın halde ne istediğini bilmektir
*?
Atlas:
*İyi olmak bence budur.
*Neden?
*Ego şöyle hareket ediyor.
*Bir arzu var, ve egosuyla hareket eden insan çevresine bakarken, algılarken dünyayı; sadece bu arzuyu yerine getirebilecek insanları seçiyor.
*Mesela bir taksici, sadece müşterilere yönelir, ötesini pek sallamaz.
*Mesela bir çapkın, sadece güzel kızlara yönelir. Bardaki barmendi, arkadaşıydı pek umursamaz.
Ben:
*Seks ve seks arayan insan o zaman en yakın örnek
Atlas:
*Bu durumlar bir süre sonra, görmezden gördüklerinin kalbini kırmaya, umursamamaya gider.
*Umursanmayan, görmezden gelinien, kalbi kırılan kimse öfkelenir, üzülür.
*Sorumlusu kim; egosuyla hareket eden kişi?
*Taksici; müşteri görmesini engellediği için dolmuşçuya küfredecek, müşterisini ondan önce aldığı için taksiciye sövecek.
*Diğer taksici ve dolmuşçu öfkelenecek; suçlu Taksici.
*Çapkın bara girecek, güzel olmayan bir kız yanına gelecek; öteleyecek belki, gitmesi için kalbini kıracak.
Barmen ne içeceğini soracak, kafa başka yerde olduğu için cevap vermeyecek, barmen yüksek sesle seslenecek, ne bağırıyorsun ulan diyecek, barmen sinirlenecek.
Ben:
*Bundan haberleri olmazsa ve günde en az 100 kere aynı şeyleri yaşıyorlarsa önemsemezler artık ve sonuç önemsemezlik olucak,önemsemezlik sonucu dünya berbat bi yer olucak
Atlas:
*Suçlu, bay çapkın.
*Evet.
*Mesela bu durumlarda egosunun, niyetinin farkında olan insan
*"Kız avlamaya çıktım" diye çıkan insan şunu da bilir.
Ben:
*belki fazla yüzeysel yaklaştığım için ama Türkçe gibi bu Ego'da nereye çeksen gidiyor.
Atlas:
*"Ben kız avlamaya çıkıyorum ancak bu işi yaparken diğer insanları görmezden gelirsem, iyi olmaz."
*Bunun bilincindedir.
Ben:
*Farkındalık diyorsun?Farkındalıkla herşey çözülebilr.Bilinçle
Atlas:
*Böyle düşünüyorum şimdilik.
Ben:
*gayet mantıklı gerçekten
*gene farkındalık ve bilinç oluyor.
*bende aşkın nedenini sorguluyorum sadece bu aralar
Atlas:
*Buldun mu bir şeyler?
Ben:
*evet
*sex için
*sadece üremek için
Atlas:
*Doğrudur.
*Psikoloji bilgim yok fazla ama buna benzer bir şey okumuştum.
*Varoluştan getirdiğimiz sezgisel bir şey abi bu.
*Eski insanlar,
*mantığını aklını kullanamayan, konuşma bilmeyen ilk insanlar.
*Biliyorsun, duygularını, hislerini direk göstererek ifade ediyordu.
*Çünkü başka yolları yok.
*konuşma bilmezler, yazma bilmezler, çizme bilmezler.
*O an seks istiyorsa
*itişirler.
Ben:
*e yani sürreal tablo yapacak halleri yok
Atlas:
*Günümüzde böyle bir istek geldiğinde hatuna karşı, itmiyoruz, itemiyoruz, önce bunu
*binbir yolla ifade etmek gerekiyor.
*Sözcüklerle, yazıyla, hediyelerle,
*o zaman anlıyorlar.
Ben:
*Takılmak bir yana.
*Ben bunu hiç biyerden okumadım.
*Tanrının bize bayılmadığı çok açık
*bize neden bu kadar harika hisler yaratacak bir dürtü vermesini anlayamıyorum
*E bizle oynamayada devam etmek istiyor.Ozaman üreyin dedi.
*Dolaylı yaptırıyım uğraşsın acı çeksin lavuklar dedi hop "aşk"
Atlas:
*Ben bu sıralar reenkarnasyon'a inanıyorum.
*Konuya şuradan bağlayacağım.
*Başını anlatayım.
Ben:
*bende inanıyorum herkes Ruh olarak geri doğacak.
Atlas:
*Şimdi madem insan nüfusu artıyor, nasıl reenkarnasyon oluyor ilk baştaki nüfus kadar insan olması gerekmezmi? yeni ruhlar mı  geliyor? bilemem o kadarını ama şu varki
*Reenkarnasyonun sürmesi için, dünyaya yenilerin gelmesi lazım.
*Yeni insanlar gelmezse, neye reenkarnasyon olacağım kime reenkarnasyon olacağım.
*E bunun içinde yeniler gelecek.
*Nasıl gelecek, ilişki olacak.
*Olacak ki, yeniler gelecek.
*İlk zamanlar üreme kolay, bu sıralar üreme zor ama sonuçta bir şekilde yeni ruhlara yer açılıyor mu? Açılıyor.
*Hayvanlar içgüdüsel olarak yapıyor, programlanmış gibi, o da herhalde bir gün insanoğlu sevişmekten vazgeçer, kadınlar bir şekilde ilişkiye girmeyi reddeder diye.
*Ne olacak?
*Bir hayli bulunan hayvanlara döneceğiz.
*Ta ki insanlar sevişmeye tekrar başlayana kadar.
*Belki sorna gene insana reankarne oluruz.
*Bilmem. Ruh çarkının sürekli dönmesi için aşk olması gerekli görünüyor.
*Bu yüzden en temel şey aşk.
*Ya da sevişmek her neyse işte.
Ben:
*Hem reankarne hem evrim gibi algıladım.
Atlas:
Hepsinin temelinde aynı duygu istek var.
Ben:
*e evet "aşk"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder