Ohş Dost Bunlar :

Çarşamba, Temmuz 28

Bu Gün Çok Garipti

Ulan dün gece yatmadan önce aklıma fena bi tartışma takıldı beynim(e)i  zorladım.Sabah uyandım 0'dım.Hiçbirşey hatırlamıyordum çıldırdım...Neyse dedim,kahvaltımı yaptım,ÇantamıOğlum okuldan alışmışım artık onsuz sokağa dahi çıkamıyorum. v.s hazırladım,sigaramı yaktım ve artık hazırdım.


Planım belli değildi,herhalde gene stüdyoya gider 1 saat boyunca Single Stroke RollBaget elinde bi sağ bi sol vurmak.Yavaştan hızlıya gitmek çalışırdım.Sonra gider sessiz sakin bi yer bulup kahve yada bira içip kitap okurdum...


Aynen böyle yaptım sonra ufak bi atıştırma derken yoruldum sıkıldım eve dönerken karşıdan geçen bi amcanın gömlek cebine baktım.Nerden baktın deyip kafanızdan saçma şeyler kurmayın kırarım kafalarınızı.

"TAI Kimlik Kartı" vardı zaten herşey bundan sonra başladı.Ulan TAI'nin açılımı neydi...Dolmuş beklerken düşünüyorum,yok.(BAK BURAYABiraz mırıldanan,yukarı bakan,elleri bi sağa bi sola giden bi tip düşünün)Dolmuşa bindim,düşünüyorum,yok.Farkında değilim sesim biraz daha yükseldi galiba,4-5 Yaşlarında bi erkek insan yavrusu,bana doğru döndü...Sonra beni şöyle bi süzdü,tabi benim tip direk saldırgan köpek moduna girdi,sonrada gayet sakin;

-"Aaa,deli!".

Dedi...

Moruk bana fena koydu lan...

Bu arada ne düşündüğümü hatırladım çok sex aman pardon ses getirecek bir konu yazıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder