Ohş Dost Bunlar :

Pazartesi, Temmuz 26

Turkcell Yasal Bedava 100 Kontör Kampanyası

Heh.. Ben Avea'yım ama beleşse herkes emsin burayı. Rastlantı sonucu gezerken turkcell'in gencturkcell kullanıcıları için bedava 100 kontör kampanyasına rastladım. Kendim de uyguladım kontör haftaya salı gelecek diye bir mesaj geldi. ( Blogkaan ) Yani hemen gelmiyor. Herneyse size vereceğim linkte sessiz sinema oynayacaksınız. Adamın biri çıkacak sizde filmleri bilmeye çalışacaksanız. Her salonda toplam beş film var. Beş tane salon var etti yirmibeş tane film. Tabi bunların hepsini tek tek bulmaya çalışmayacaksanız. Sizlere yanıtlarıda vereceğim. Haydi gençturkcelli durma, yasal 100 kontör / 25 dakikanı kap.

Siteye buradan ışınlanın; http://www.gnctrkcllsessizsinema.com/

Cevaplar ise aşağıda;

1. Salon - 1. Film: Kurtlarla Dans 2. Film: Bisiklet Hırsızları 3. Film: Kızgın Boğa 4. Film: Kaplan Ve Ejderha 5. Film: Esaretin Bedeli

2. Salon - 1. Film: Trafik 2. Film: Cehennem Silahı 3. Film: Akıl Defteri 4. Film: Arka Pencere 5. Film: Rezervuar Köpekleri

3. Salon - 1. Film: Gol 2. Film: Bodyguard 3. Film: Guguk Kuşu 4. Film: Maymunlar Cehenneminden Kaçış 5. Film: Oyuncak Hikayesi

4. Salon - 1. Film: Gladyatör 2. Film: Eşkiya 3.Film: Taksi Şoförü 4. Film: Cesur Yürek 5. Film: Yağmur Adam

5. Salon - 1.Film: Köstebek 2. Film: Kara Şövalye 3. Film: Akıl Oyunları 4. Film: Vampirle Görüşme 5. Film: Sınav

Not: Filmler bazen yer değiştiriyor. Ona göre cevaplara bakıp seçiniz. Bütün işlemler sonucu formdaki kodu alın ve belirtilen yere yollayın.

2 yorum:

  1. bende yardımınızla hepsini bildim ama kontorle ilgili birşey ne sordu ne söyledi :D

    YanıtlaSil
  2. Valla hocam ben Avea'yım Blogkaan'dan aldım yazıyı :D mesaj gecikmiştir v.s isterseniz bir daha deneyin

    YanıtlaSil