Ohş Dost Bunlar :

Perşembe, Aralık 9

Mizahımla Aşk


Aşk Tanrı'nın hediyesi gibi gözüksede,şeytanın insan oğluna kurduğu en büyük tuzaktır,kötülüktür.Şişe dibi gözlüklü bilim adamları ne kadar benle inatlaşsa da,bu böyledir dostum.Yok efendim insan sağlığına ve ruhuna mutluluk veriyormuşta,hormon salgılayıp herşeyi iyi ediyormuş...

Rahat ol dostum,bunları okurken de heyecanlanabilirsin...O şişe dini gözlüklü insanlar,hiç aşık olupta yeni ayrılmış bi adamı incelesinler bakıyım.Adam alkol salgılar yeminlen...

Şakadan biraz uzaklaşıp ciddileşmeliyim sanırım.Her gerçek aşka baktığımızda hepsinin acı bir sonu vardır.Sadece, masallarda aşklar sonsuza dek sürer gider çünkü, hiçbir masal veya romanın gene veya tiyatro oyunu veya bir film de öpüştükten sonra film bittiği için devamını asla bilemeyiz.Tarihi aşklara bir bakalım...

Mimar Sinan'ın Mihrimah Sultan'a olan aşkı.Bu gerçekten beni etkileyen bi hikaye arkadaş ya..Neyse buda farklı bir hikayem olsun
•Ferhat ile Şirin; adam dağ delip evlendikten sonra gerdek gecesi kıçı kırık yaşlı bir cadı büyüsünce hunharca yakıldı.
•Leyla ile Mecnun; Abi etme eyleme ya sen ne demeye kurtla kuşla,tırtılla,börtüyle böcekle konuşuyosun...Sonuç olarak delirmiş ağabeyimiz.
•Romeo ve Jülyet; Romeo ve Jülyet ölmüş abi,yok artık...
•Rapunzel; Prens kaleye tırmanırken,Rapunzel'in abisi bi alttaki odasından sallamayla kızın saçını keser,canım yumurta gibi prens gül dikenlerini gözüne sokmaktan kör olup kan ağlar...

(Arkadaş hepte erkekler çekiyor çileyi...Şaka!)

•Pamuk Prenses; Prens kızı öptükten sonra film şeriti kopuyor...Prensin anası; evlenmeden öptüren kızdan hayır mı gelir diye sarayda olay çıkarmıştır.Pamuk Prenseste babasının şatosuna geri dönmüştür...
(Bunu sanırım sadece ben biliyorum)

Bunlar tabiki benim şahsi fikirlerim.Özleyenlere duyurulur;
"The Fall" diye bi film var...Süper lan.Ama filmi izledikten sonra ölümlerleilgili ve Amerikan Materyalizmi ile ilgili araştırma yapın...

1 yorum:

  1. Yazılar çok güzel, izlediğimizi belli edecek bir şeyler koysan popülerliğin daha çok belli olur sanırım.

    YanıtlaSil