Ohş Dost Bunlar :

Cumartesi, Temmuz 17

Artık 12 Yaşındaydım Bu Bir Hataydı

Artık 12 yaşındaydım ve bazı şeylerden sıkılmaya,bazı şeylerden eğlenmeye başlamıştım.

Birgün misafirliğe gittik...12 yaşında olmanın verdiği ağırbaşlılıkla içerdeki TV odasında sadece oturuyordum.İçeriye evin babası girdi...
Klasik "kuş uçuyor mu" sorularından sonra hayatının hatasını yaptığı soruya sıra geldi;
"Anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı?" [bknz*lehçe]
Yaklaşık 3 defa bende şu cevabı verdim;
"İkisinin yeride ayrı Osman amca..."
Gene aynı soruyu duyunca benden de günah gitti ve şu cevabı verdim nedense;
"Senin anneni en çok seviyorum Osman amca" dedim.
Adamın surat rengi harbi turp oldu,bağırıp çağırmaya başlamadan önce kapıda duran arkadaşlarını görünce aynen şöyle dedi;
"Kherağtağtı goğrüyonmuğ nasıl da çağktı lafı,eğeheh."
"Teşekkürler Osman amca" ceabını vermemle adamla göz göze gelmem bir oldu içimden şöyle dedim,"Aha sıçtık."


Bağırmaya ve küfür etmeye başladı.Babamdan tokatı yiyene kadar ufkumu genişleten küfürler saydırıyordu.Tokatı yiyince sustu.

2 yorum: