Ohş Dost Bunlar :

Cuma, Temmuz 16

Kendi Kendime

+Bu Ben OluyorumOff sıkıldım gene...

-Buda İçim OluyorYazı yaz rahatlatır?

+Onu bile istemiyorum düşün aklıma hiçbirşey gelmiyor.

-Nolduki lan bu kadar?

+Bilmiyorum ki...Yazmayı çok istiyorum lâkin aklıma bişey gelmiyor.

-E bunu yazsana.

+Neyi lan?!

-Oğlum bu iç monoloğu işte.

+Saçmalama lan.Herkesin deli olduğumu bilmesi gerekmez.

-E kendini öyle tanıtıyorsun.Heheh

+Imsıkırttiğim.

-Hehe.Ne oldu len?

+Bi enteresan insanım anasını yalıyımYumuşatmaya
çalıştım epeyce ama size kalmış tabi.
.

-Nasıl yani,ne gibi baa?

+Ya oğlum ben ankamadım gitti.?!

-Neyi lan oğlum dellendirme beni iticemKüfürü
yumuşatma çabalarım No:2
kalıcan ha!

+Kızma lan söyliycem ama şimdi kızıcan bişeyler yapıcan tırsıyorum ulan.

-Bak kardeşim söyliycen mi?

+Tamam tamam.Abi ben gene yalnızlıklardayım yav...

-Hah gene mi...

+Dedim bak azarı yedik gene...

-Bu kaçıncı lan ama...

+Sence...Sence neden?

-Ney neden lan?

+Neden böyle oluyor?

-Oğlum anlamıyorum ki?Ne demeye çakışıyosun?

+Neden sence hem sevgili bulup,hem de mutlu olamıyorum,uzun bi ilişki isterken hep kısa sürüyor?

-Gerçek aşk olmasın?

+O konuya şu an giremiycem

-Girersek çıkamayız zaten

+İyi hadi sus şimdi

-Uyuycam zaten ben.

+İyi...

Sen ne dersin moruk?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder